Tuesday, November 17, 2009

lista

Bár nem vagyok linkelve Thiánál, azért én is megírom a listámat. Szóval a 10+1 karácsonyi ajándék, amit szeretnék:

1. egy negatív leletet az amerika úti klinikán

2. egy békés hetet a családdal karácsonykor nagyobb feszültségek nélkül

3. olyan könyveket hozzám közel állóktól, amikről úgy gondolják hogy ott a helye a polcomon

4. nagy nagy havat december közepétől legalább január közepéig

5. sok ruhát, táskát, kiegészítőt, bármit

6. a nap 24 órájához még +4órát minden nap, amikor genetikailag kódolva van, hogy csak a szakdolgozatommal foglalkozzak (mert szívesen megírom én őket, csak még egy kis plusz idő kéne)

7. álmaim estélyi ruháját és egy alkalmat amikor felvehetem

8. mínusz 10-15 kilót

9. egy működő varázspálcát és egy láthatatlanná tévő köpenyt

10. személyes, a barátságunkról szóló meglepetést bárkitől, aki szeret és akit szeretek

10+1. egy hetet amikor semmi más dolgom nincs csak h filmeket és sorozatokat nézzek (lehet h nem lenne elég egy hét...)

2 comments:

Anna said...

Nem akarsz megadni boltcímet, ahol ezek elérhetőek? Olyanra gondolok, mint a nászajándékos üzletek. "Sisy-nek kérném a 9-est a listáról." :)
Bár a 10+1-et is szívesen adnám. Meg egy jó párat magamnak is.

Thia said...

jajjjj, csak most látom! tök jó, hogy megírtad. Bár először azt olvastam, hogy mínusz 10-15 fokot, és azt akartam írni, hogy na az a múlt héten legalább tutira teljesült... puszi neked, bódógságos karácsonyt (bibibib úgyis tudom mit kapsz ajándékba Nezsitől, bibibibi :))))))