Thursday, October 28, 2010

Day 04

Valami, amiért meg kell bocsájtanod valakinek

Nem igazán vagyok haragtartó ember és ritkán bántottak meg annyira, hogy nehéz legyen megbocsájtani. Sokáig nem tudtam balunak megbocsájtani, amiért elhitette velem hosszú időre, hogy bármi gond van, azért én vagyok a hibás, de aztán rájöttem, hogy magamnak nem tudtam megbocsájtani, amiért hagytam hogy egy ilyen kapcsolatban legyek. Aztán ott van az a másik eset, a másik ex-pasi, ex-barát, volt ő mindkettő, ismertető jele az M és a P. Rá nagyon haragudtam és egy picit sem tartottam korrektnek, ahogy intézte a dolgokat, de az idő távolodásával, én is távolodtam tőle és ismét arra a pontra jutottam, hogy inkább magamnak volt nehéz megbocsájtani azt, hogy ott ültem csöndben és nem mondtam semmit. Ő önkénytelenül is forgatta a kést és én nem tettem semmit. És még csak annyi büszkesésgem se volt, hogy azon nyomban felálljak és ott hagyjam.
Azt hiszem nem gondoltam végig alaposan a harmadik napi igazságot mikor írtam, de így most arra is válaszoltam.
És hogy az utóbbit megbocsájtottam-e már magamnak? Nem tudom...

No comments: