Saturday, December 18, 2010

Day 10

Valaki, akit el kéne eresztened vagy azt kívánod, bárcsak ne ismernéd.

Szerintem más az, ha tudod, hogy valakit el kell eresztened az életedből különböző okok miatt, és más az, ha azt kívánod bárcsak ne ismernéd. Ahhoz, hogy a másodikat érezzem, nagyon rossz és gonosz dolognak kell történnie. Nem is tudok ilyet felidézni. Szerintem nincs olyan ember az életemben, aki annyira rosszat tett volna velem és legalább azt ne gondoljam, h bármilyen szar is volt, tanultam belőle...
Az elsővel kapcsolatban, meg nehéz dolgom van, mert mindig is rosszul viseltem a változást... Sosem szerettem szakítani, mindig nehezen dolgoztam fel ha egy jó barát eltávolodott bármiféle különösebb ok nélkül... Vannak emberek, akiket nem ártana eleresztenem. Főleg a múltamban és azt hiszem főleg férfiak. De most már nem görcsölök ezen. Tudom, hogy X év múlva, mikor már annyira messze leszek tőlük, mikor már nem fogom tudni óráról órára visszaidézni a történteket, egyszer csak el fogom engedni őket....

No comments: