Wednesday, April 6, 2011

Azt akarom, hogy létezzen egy olyan része az életemnek, ami csak az enyém. Amit én ismerek, amiben nem befolyásolnak és amiben igazán magabiztosnak érzem magam...

Aztán azt is szeretném, hogy mikor valamit elrontok, mikor hibázok és közel járok ahhoz h elfelejtsek törődni másokkal, legyen aki mégis odajön hozzám, megölel vagy felpofoz és tudom h nem hagy el, bármit is teszek.

Biztonság kell.. Könnyen el tudom fedni a dolgokat. Jól vagyok, mert van valakim. Jól vagyok, mert sok emberre számíthatok. Jól vagyok mert végre van munkám és azt csinálhatom amit szerettem volna.

De inkább egyedül vagyok, úgy könnyebb. De mi van ha nem állok helyt a munkában, de miért érzem azt hogy nem kell a kapcsolat és miért érzem magam mégis sokszor magányosnak? ÉS miért nem tudok jól lenni azzal amim van? ÉS miért van még sokkal több kérdőjel bennem?

No comments: