Tuesday, March 27, 2007


Röszke. Peti közege, családja, barátai. És nagyon jól éreztem magam! Nem volt semmi gond, mindenki nagyon kedves volt, még Dórika szívébe is meloptam magam:) Sokat táncoltunk, tényleg csinosra sikeredtem, büszke volt rám, és ez nagyon boldoggá tett. Szóval a mély pont után volt 3nap boldogságom. Kipihentem magam, jobban lettem, újra mosolyogtak a szemeim. Aztán neki volt rossz hete. És nem tudok segíteni, csak annyit tudok tenni, h megpróbálom mosolyra fakasztani, és elterelni a gondolatait. Aztán jött a csütörtök, és a 4dik hónap utolsó napja. Amikor már nem volt semmi akadály. És végül az utolsó gát is ledőlt. Még az alapzata megmaradt, de tegnap este az is eltűnt. És boldogság van. Az ő szemében is... De az élet nem fenékig tejfel. Vannak nagyon rossz, és igazságtalan dolgok is. Soha eszembe se jutott volna h ilyen történhet a közvetlen közelemben. De tudom, hogy erős, megbírkózik vele, nap nap után, és majd egyszer könnyebb lesz. Tudom. Hiszem... Ha tehetném, átvennék a fajdálmából valamennyit. Hogy legalább egy kicsit kevesebb legyen neki....

No comments: