Sunday, April 22, 2007

5 hónap

Ma öt hónapja volt az első csók. Innen számoljuk, de igazából, az igazi kapcsolat nem akkortól kezdve él. Ez a csók arra kellett, hogy már ne hátrálhassunk ki csak úgy, félelemből, lustaságból. Megcsókoltuk egymást, és ezzel jeztük, hogy szeretnénk jobban megismerni a másikat. És megismertük egymást. Nem ment könnyen, egyik napról a másikra, de izgalmas volt, mindig felvidított, és egyre erősebbé vált. Aztán jött egy karácsony, egy szilveszter és egy elseje. Számomra onnantól egy férfi és egy nő kapcsolata. Stabil, biztos, nyugalmat adó igazi kapcsolat. És ez tart azóta is. Nem mindig könnyű, nem mindig biztos, de ott van bennem, megmásíthatatlanul. Ha beszélgetünk, ha időt töltünk együtt, bármit meg tudunk oldani. A héten sokat tanultam. Nagyon tanulságos volt a szerdai beszélgetésünk. Rájöttem, hogy még nekem is nagyon sok mindent kell tanulnom. Muszáj energiát hagynom a vele töltött időre. Egy dolog h ő megérti ha fáradt vagyok, és hogy most muszáj sok időt és energiát fordítanom a barátaimra, de ő mégjobban megérdemli. Nem szabad elfelejtenem, hogy csak azért mert megértő, még szüksége van odafigyelésre, visszajelzésekre, beszélgetésekre, és arra hogy ne legyek mindig hulla mikor vele vagyok. Most már tudom.
Az ötödik hónap. De még nincs vége. Még sokat kell tanulnom tőle. Várom a folytatást...

No comments: