Tuesday, June 16, 2009

"A jakuzzi az új puncimágnes"

Sosem titkoltam, hogy milyen környékről származom. Az anyagi és társadalmi helyzetem biztos sokat segít a fentebb idézet mondat megértésében, hiszen jelentsük ki: ez az igazság. Az én puncimat is marhára vonzza egy nagy jakuzzi meleg, bugyborékoló vízzel, a kérdés inkább az, hogy ki vár a vízben. Mert ha egy jóképű 25-30as, (sok pénzzel, jó kocsival) érdekes munkával és egészséges életképpel, akkor még szép hogy "bizsereg a nunim" (csak, hogy klasszikust idézzek), de sajna a valóság visszabasz a földre a képzelgéseimből. Mert ha van is ilyen, biztos, hogy a kormány egy titkos szervezete bezárta egy üvegbúrába és mutogatja a nyugati nagyhatalmaknak, hogy bibibe nekünk van ilyen példányunk, vagy egyszerűen elbújnak a jakuzziukba, hogy meg ne rohanja őket egy női méhraj. Ha meg nem egy emberileg elfogadható pasi vár a jakuzziban, akkor maga a morajló kád tényleg puncit vonz, de a nő egyébb részeit - amik nem tartalmaznak szilikont - tuti nem.

3 comments:

mark said...

látom vicces kedvedben voltál! :D

...hirtelen mennyi bejegyzésed lett! Örülök, hogy ismerhetem a véleményed ilyen számottevő dolgokban ;)

sisy said...

hát igen, úgy gondoltam h meg kell ismernie a nagyközönségnek ezeket a tartalmas gondolatokat:-) (Amúgy egy unaloműző játékból születtek a bejegyzések)

Anonymous said...

Ami azt illeti, egy jakuzzi mindenkit vonz. Hogy férfi oldalról is megvilágítsam azonban a kérdést, meglehetősen lefrüttyesztőleg hat, ha maga kistehén lép be melléd, netán annyi bálna, hogy kiszorítják a vizet. Nem sűrűn múlattam azonban az időt efféle helyen, hogy csak úgy elhamarkodott kijelentéseket tegyek az blogoszférába. Hiába, no, a punci mindenütt punci (bocs, Benyó leül, egyes :-)