Tuesday, June 30, 2009

Nyárkezdet

Amúgy csomó jó dolog történt velem a héten, gondoljunk inkább ezekre. Kezdjük ott, hogy az elmúlt héten alig tettem ki a lábam a lakásból. Nem hívtam szinte senkit, alig néztem netet és nem válaszoltam az smsekre. Viszont rendet raktam a szobámban, tavaszi nagytakarítást tartottam (így nyáron), kiszortíroztam a ruhákat, majd minden egyéb kacatot is és az utolsó kis szögletről is letöröltem a port. Közben megnéztem Az elnök emberei második évadát és sok más filmet is. Pihentem és aludtam sokat, beszélgettem szülőkkel, bátyámmal, és a fejemben is takarítottam. Szombaton csak hogy egy kis természetes fényhez is jusson a bőröm (amiből inkább csak eső lett) lementünk balcsira családdal, hiszen ki kell használni a füredi bor és hal napokat. A bor részét kellőképpen sikerült is kihasználni, az utóbbit már kevésbé, de helyette voltunk iszonyat jó kávézóban, ettem Zorba kedvencét (süti), ami az évszázad eddigi legjobb sütije számomra és kóstoltam finom Légli Géza Merlot válogatást. De az est legnagyobb eredménye, hogy megsimertem egy srácot aki tud segíteni a szakdolgozatom elkezdésében és még az is előfordulhat ha ügyes vagyok, hogy majd segédkezhetek az új borgalériájukban. A teraszon lelkiztünk bátyámmal meg papámmal, aminek az eredményét újra és újra a fejembe kell vernem, hogy ne legyek lusta megtenni azt, amit kell és amit akarok.
A lényeg, hogy nagyon jó hét volt, igazi jó kis nyárkezdet!!

No comments: