Sunday, September 20, 2009

room with a view

Eddig 7 szobám volt életem során. Volt külföldön kettő, volt otthon gyerekszoba, volt lepukkant házban lepukkant szoba, volt barátnővel megosztott szoba és van saját szoba. Mindegyiket imádtam még akkor is, ha magát a helyet utáltam, vagy nem éreztem ott jól magamat. Egy ágy mindig a saját kuckódat jelenti, a fényképek a falon mindig mutatják, hogy nem vagy egyedül de ha becsukod magad mögött az ajtót, akkor az csak a te világod. Oda nem lát be senki, nincsen álmosoly, álarc, kompromisszum, türelem, odafigyelés. Csak én és a párnám, a gépem, a könyveim a plakátjaim, a képeim. Amiben most ülök, az egyik kedvencem. Sok okból kifolyólag, de maradjunk meg magánál a szobánál. Kedvenceim az ágy melletti szekrényfalra felragasztott karácsonyi égősor (éjjeli lámba funkcióval), a gyapiéktól kapott óra, a könyvespolc teteje és még sorolhatnám... Egyetlen egy baja van. Annyira hangulatos, kényelmes és nagy az ágyam, hogy sokszor már túl nagy is egy embernek...

No comments: