Monday, October 5, 2009

Tegnap f3 elindultunk Cellből. Náthás voltam (vagyok), totál bedugult orral, fejjel és fájó lábbal kezdtem neki az útnak. T. vezet csepelig, gond nélkül haladunk. Aztán kezdődik a kaland. Rossz irányba megyünk vissza a nullásra, de természetesen ezt csak a végén vesszük észre. Aztán még egy párszor rossz helyen kanyarodok el, mire végre visszaérünk az M0-ra, ahol is az első táblán egy szeretetteljes üzenet fogad minket: 7km-es torlódás baleset miatt. Fasza. Hát akkor állunk és feladjuk, hogy valaha is leérjünk szegedre. Amikor meglátjuk az M5 Szeged kiírást, már el sem hisszük, hogy igaz. Az autópálya igaz volt, valóban leértünk szegedre, de 150km után észrevettük, hogy nem ég a féklámpám. Egyik sem. Újabb félóra szarakodás a benzinkútnál, hátha a kedves segítőkész benzinkutas fiú (tényleg az volt), tud valamit segíteni. Hát nem. Tovább indultunk, ott mégsem éjszakázhatunk, vészvillogó is megteszi a féklámpa helyett. Hazaértünk. Nincs net. Nagy sóhajtás, csak legyen vége a napnak. Aludni nem igen sikerült, mert hogy a nagy közfelháborodásnak köszönhetően, hogy ne legyenek gyógyszerek a kutaknál, nem tudtam sehol orrcseppet venni. Nem baj, keljünk fel f7-kor, menjünk be a fantasztikusan felesleges, unalmas és kiakasztó reggel 8as Válságkommunikáció órámra, mert úgyis szeretem fáradtan és bedugult orral kezdeni a napom. És ugyebár nem mehettem kocsival, merthogy még mindig nincs féklámpám. Mikor hazaértem, felhoztam a kocsiból a tegnap lent felejtett 2 liter bort, de hogy még fantörpikusabb legyen a történet, kicsúszott a kezemből és a konyhánk sági borban úszott. Remélem neki ízlett ha már mi nem ihattunk belőle. Most várom a Citroen Assistance-es embereket, hogy bevigyenek a szervizbe a kocsimmal együtt, de figyelmeztettek, hogy ha mégsem garanciális a meghibásodás akkor a fuvar költségeit is állnom kell, ami 12000 ft. Remélem ma megfordul az eddigi formám, és jó híreket fogok kapni a szervizben. Mondjuk azzal megelégednék, "jaaaa hát ez semmiség, gyorsan kicserélem és már mehet is, 5p az egész...." Na jó még a 15tel is kiegyeznék...

2 comments:

mark said...

respect! szép nap lehetett... na de hogy a bor is... uhh... én lehet, hogy méginkább összeomlottam volna! :)

sisy said...

de legalább a féklámpámat helyre hozták 10perc alatt:-)