Monday, October 12, 2009

Tovább is van, mondjam még?

Szeretem a gumicukrot, és méginkább a nagyon savanyú gumicukrot. Szeretem Stockholmot napsütésben és még esőben is. Szeretem az őszi tájat, főleg Ausztriában de szintén szeretek télen, napsütésben, friss hóban sétálni kibontott hajjal. Szeretek reggel az ágyban lustálkodni órákat és szeretek reggeli után visszabújni az ágyba teli hassal. Szeretem a karácsonyi égőket a szekrényemen és szeretem ha Nézsi mosolyogva sétál felém az utcán. Szeretem az új samponomat és szeretek néha kiöltözni elegáns ruhába és magassarkúba mert olyankor kicsit másnak érzem magam. Szeretem behúzni a kézfejemet a pulcsim ujjába és szeretem az esti kilátást a várból. Szeretem Barcelonát és a melegszendvicset. Szeretem tolni a kocsit (nem kosarat!) a nagy bevásárlóközpontokban és közben szórakozni a zajból kiszűrődő zenére. Szeretek üveges sörrel a kezemben táncolni és szeretek őrülten és gátlások nélkül is táncolni. Szeretem az elegáns éttermeket és egy padon ülve péksütit enni, szigorúan kézzel, nem harapva. Szeretem a sorozatokat. Szeretem a borok személyiségét és mégjobban szeretek hallgatni vagy beszélni róluk. És te mit szeretsz?

5 comments:

puma2 said...

Szeretek hajnalig fent lenni, hogy aztán másnap délutánig aludjak. Szeretek sokat, keveset, újat, jól begyakoroltat főzni, és szeretem nézni ahogy elpusztítják egy perc alatt azt a sok munkát. Szeretem ha megvalósul amit elképzeltem. Szeretem ahogy a barátnőm megmutatja nekem a borokat, és ahogy beszél róluk. Szeretek új nyelveket megérteni, és szeretem, hogy minden nyelvet más módon tanulok. Szeretem a májat, pástétomként, rántva, sütve. Mindennél jobban szeretek ágyban szundizni, vastag paplan alatt Márkkal összebújni. Szeretek Cseppkével lemenni Instantba. Szeretlek:-)

sisy said...

drága Szulamitom, bearanyoztad a napom!!!
(szeretem, amikor a barátnőm néha főz nekem valami istenit!!:-) össze kéne lassan hozni egy vacsit...

Unknown said...

Szeretem edzés után magamra folyatni a zuhanyból a vizet. Sszeretek bevackolódni a paplan alá, ölemben valami aktuális finomsággal és elmerülni az épp nézett sorozat következő epizódjában. Szeretem, ha a páciensek szemében látom a megelégedettséget 1-1 munkám után. Szeretek épp csöpögő esőben lehúzott ablak mellett átkocsizni a városon. Szeretem a grillcsirke pirítósra sült bőrét és szeretem a bokorról frissen szedett málnát azon nyomban befalatozni. Szeretem, ha valakinek frissen mosott illatú a haja, és ha beletúrhatok.
Ilyesmik és még sok más is. :)

sisy said...

a grill csirke megpirult bőrét én is nagyon szeretem de csak akkor ha tényleg ropogós:-)

Anonymous said...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo