Sunday, May 16, 2010

Vajon fel lehet sorolni, hogy az ember mit tanult 5 év alatt? Igen, megtanultam, hogy a latin clavem-ből hogy jön a llave, és hogy mit jelent a terepmunka, de ennél sokkal többet kaptam az elmúlt években. Megtanultam, hogy egy barátság nem mindig könnyű dolog, hogy egy ölelés vagy egy szó sokkal többet tud érni mint 10. Hogy engem is észre lehet venni egy társaságban de van amikor hallgatni kell. Hogy milyen az amikor elárulnak, amikor fogalmad sincs mit kéne tenned azért hogy feltápászkodj a romokból és hogy bármi történik veled, a barátokat akkor se hagyd figyelmen kívül. Hogy bármilyen konfliktus van két ember között, rendbe lehet hozni ha mindkét fél akarja. Azt hogy elképesztően lusta vagyok és hogy a határidő jó hatással van rám. Hogy ne zárkózz el az emberel elől csak mert nem ismered őket. Azt is megtanultam hogy akármennyire is segítenék, néha nem lehet mert nem minden az én felelősségem. Azt nagyon, hogy értékeljem amim van, mert egy pillanat alatt vége lehet mindennek. Szerintem még nagyon sok minden tanultam, de most inkább tanulok még egy kis spanyol irodalmat ahelyett, hogy ezt folytatnám...

No comments: