Friday, January 5, 2007

Nézsinek

szóval a comment:
összegyüjtöttem 1-2 szösszenetet blogokról meg wiwről, h mi van most:)
csak töredéke, de én mosolyogva olvastam végig:

Peti blog:“Az egyetlen bajom, hogy most jött el a pillanat, amikor nem szívesen szakadok ki az itthoni környezetemből, annyira jól összejöttek körülöttem az emberek…”
„Azért hiába érzem ezeket, mindenen felül nagyon boldog is vagyok, mert van végre - hosszú-hosszú idő után - egy társaság aminek minden tagja jó, hogy ott van és kell is, hogy ott legyen és talán nem tévedek ha azt érzem, hogy szerves részévé váltam. Jó velük lenni, szakestes dolgokat összekomolykodni, meg mindent elkomolytalankodni...összejönni a Casablancában és utána csöndben boldognak lenni…”
“...És nagy-nagy THANKS a Thanksgivingért!!! Mindannyiótoknak! Rég volt ilyen jó!:)“

Zsolti blogja:“Elyika vagyok és Susa bulija van és most postolok nektek csak azért hogy mindenki vidám legyen:DD pusssssssssssssz“

Sno: “na most akartam egy ilyet post-olni
uuuu ja de nagyon jo ez a party, és nagyon köszönöm Nézsi ezt a mindent vagymi!!“
“legjobb fotós a világon: Nézsi“

Ádi bácsi: “Hát ezt már nem lehet leírni, meg követni sem.
Mindenkinek annyira háláss vagyok, hogy odaadnám mindenkinek Afrikát ajándékba. Csak az a baj, hogy egy van belőle:)“
“Zsuzsi, hogy mi volt nálatok... my God! :)
Rég éreztem magam ennyire jól:)
Felelsz vagy mersz rulez:)“

heszi: “Jól vagyok, mert újra tudok segíteni a barátaimnak, azoknak (neki) akinek szüksége van rám, v csak valakire h mellette legyen, és én mellette akarok menni. Tudom h hosszabb folyamat lesz neki, h újra jól legyen, de szeretném h egyre közelebb kerüljön hozzá. És nem csak én szeretném, hanem még sokan mások. Tudom.“
“Mi változott még? A barátok. Most újra tudok adni. Viszonozhatom azt a sok jót, amit az elmúlt pár hónapban kaptam az emberektől. Ez is jót tesz a lelkemnek. megtanultam értékelni 1-2 barátságot. Vagy mert majdnem elvesztettem, v mert érzem h nem csak akkor kell amikor nem vagyok jól.“
“Ami segít: egy-egy barát, egy-egy elkapott tekintet és mosoly. Egy lány, akit még alig ismerek, és nem értem miért csak most találtuk meg egymást. De egy biztos, a legjobbkor jött. Hamvas Béla írta: „Minden barátság azzal a homályos érzéssel kezdődik, hogy valahol már találkoztunk.” Ezt érzem. Segít, hogy erősebb legyek, mert mellette nem érzem, hogy színlelnem kell, és ez erőt ad. Nem tanácsokkal, és ’mindig számíthatsz rám’ jelszavakkal állunk egymás mellett (bár így is), egyszerűen azzal segítjük egymást, akik vagyunk. Én őt, ő engem. Számonkérések, bizonytalanságok és kételyek nélkül. És mindkettőnknek erre van most szüksége. Egy biztos pontra.“

Nézsi:“Szívem egyik csücske, Mape .. köszönöm a szakesten elhangzott szavakat, a nézéseket és a többi megnyilvánulást. Rengeteget jelent, Tőled meg főleg!!!“
“Ő az első ember Szegeden, akinek minden lépését értem, akivel 100%-osan egy hullámhosszon érzem magam, aki olyan biztonságot tud nyújtani, amilyet eddig nagyon kevés ember. Ha felbassza valami az agyamat, egy pillantásával le tud nyugtatni vagy együtt tud érezni.“


Csak Nézsinek.....

No comments: