Tuesday, January 2, 2007

buék!!!

2007. Nagyon jól kezdődik... Könnyebb úgy pozitívan tekinteni az elmúlt egy évedre ha a vége csodálatos volt. Mindent megszépít. Így zártam 2006ot. Boldogan, és boldogan folytatom 2007ben.
Egy fergetegesen felszabadult buli azokkal akiket igazán szeretek (bár pár nagyon fontos ember sajnos nem volt ott..) és egy csodálatos elseje. Egy nap amikor csak Ő van és én, és nem kell arra gondolni h már csak egy óránk van együtt, nem kell foglalkozni semmivel sem egy picit. Sajna ma reggel vége lett az álomnak és visszatértünk a földre, a könyvek mellé, de soha nem kezdődött még ilyen jól egy évem. Egyre jobban közel kerülök hozzá és egyre jobban megszeretem. Ezt még így nem írtam le. Látjátok már nem félek!! Kíváncsi voltam h milyen lesz vele tölteni több napot folyamatosan, kínos csendek vagy unalom (ettől minig félek az elején) de tökéletes volt. Beszélgettünk, együtt voltunk és kezd közel engedni magához. Még a végén tényleg elhiszem h kellek neki...:) Az elején gátlások gátlások hátán, mind nála mind nálam, de már egyre kevesebb. Egyre közelebb hozzá és hozzám. Tipikus édes, bamba mosolygás és csillogó szemek még mindig. Még mindig új, izgalmas, bizsergető. Hát igen... nov 22. Szeretem azt a napot.

No comments: