Sunday, February 11, 2007

Az ember gyengeségében önző és ezzel tönkreteszi azokat akiket szeret. Ezt látom körös körül. Én most jól vagyok rengeteg erőm van, de nem tudom átadni azoknak akiknek szükségük van rá. Vagy csak nem eléggé. Vagy csak nem rajtam múlik, hanem magukban kell lerendezni, és nem elég az én segítségem.
Néha nem értem az embereket. Néha magamat sem. Miért nem lehet minden olyan jó, mint amilyen lehetne. Egy társaságban, sok ember, mind jó ember és mégsem működik... Különleges emberek, különleges problémák. Egyszer csak visszaáll minden a régi kerékvágásba. Nem tudok nem hinni benne, mert különben összeomlana körülöttem minden és most nem tudnám elviselni. Olyan jó lenne kapni egy megoldást. Csak úgy, az égből, hogy mit tegyünk h minden helyre jöjjön. Bármit megtennék. Csak egy kis nyugalmat....

1 comment: