Sunday, February 10, 2008

Kisképző

A Várfok utcai Pontom galériában láthatóak a Képzőművészeti Szakközép Iskola 5. évfolyamának pályamunkái. Sajnos csak hétfőig vannak kiállítva, de mindenkinek ajánlott aki tud rá szánni egy fél órát. Sok éven keresztül hallottam Lucától, hogy milyen szakok vannak a Kisképzőbek, könyv szak, textil szak, bőr szak, festők és fotósok, és most végre láttam is, hogy miken munkálkodnak 5 éve. Nagyon büszke vagyok a kis Dohanovszky Endre díjasomra, főleg h láttam hogy hogy jutott el idáig.

Az én kedvencem. (Luca nagymamája, papája, és ő)







Az én személyes kedvencem Kittinek a foto pályázata. Hihetetlen ötlet:

3 legalább 2x1,5m-es önarckép, 3 különböző arckifejezés, 3 különböző cím: Társam, Testem, Tárgyaim. 1x1cm-es pici fotókból van kirakva:


Társam:
képek róla és Lucáról


Testem:
Apró képek a testrészeiről, szem, száj, fül, nyelv, stb....


Tárgyaim:
kedvenc tárgyai, ételei

Nagyon örülök h elmentem...

1 comment:

zed said...

bocsi, de el fogom felejteni: ha van egy felesleges nokia töltőd, lehozod holnap?