Friday, February 8, 2008

február 8

Mindenhol Alicante van. A bőröndök, amik kipakolásra várnak, a laptopom képernyővédőjén, a blogomon, a wiwem profil képein, és nem tudom mit kezdjek velük. Le kéne őket cserélnem? Hiszen már nem a jelenem. De mégis sokkal inkább érzem a sajátomnak mint most bármi mást. Meddig fog még körül venni mindenhol? És még mindig nem fogtam fel h nem lesz soha többet.... Mert ezt nem lehet felfogni. Egyszercsak majd jön egy pillanat, mikor belédnyilal, és akkor jön a görcs, a könny és a kétségbeesés.

2 comments:

V said...

Nem kell fölfognod, nem kell semmit sem csinálnod, úgyértem foglalkozni azzal mi a jelen mi a múlt!
Nem bírtam ki, hogy ne írjak Neked most kicsi Szilvim!!!De a többit (mindent mindent mindent!!!!!!) majd személyesen!!!!
sok sok puszi addigis!

zed said...

én ... én ezt nem viselem annyira jól, mint ahogy gondoltam .... én ezt nagyon nem viselem jól ... :S