Friday, May 30, 2008

Filmekből

"Szeretem a finom árnyékát annak, aminek ő akar látni engem."

"Ha te nem volnál, érzéseim csak a régmúlt érzések árnyképei volnának."

"Az év legrémisztőbb éjszakáján csak egy gondolat kísért: hogy mi van, ha sosem találkozunk."

"Túl bizarr, hogy éljen. Túl ritka, hogy meghaljon."

"Don't ever be someone's slogan, because you are poetry."

"...szerelmesen civakodtam a világgal"

"Erezni az érintést... Annyira hiányzik az érintés, hogy egymásnak ütközünk csakhogy érezzünk vmit."

Így most hirtelenjében, de majd folyt. köv.

(Ps.: Melyik miből van? a nagy részét tuti tudjátok)

2 comments:

zed said...

1. összeesküvés elmélet
2. Amelie csodálatos élete
3. nooooo idea ...
4. Félelem és reszketés
5. 28 nap
6. ez robert frost idézet, nem?
7. Ütközések

talán ... :)

sisy said...

A 3dik az Ősz New York-ban
és igen, a 6dik Robert Frost, és a Bobby Long-ból, már egyszer felraktam az egész idézetet. De gondoltam, h rajtad nem nagyon fog kifogni:-)