Monday, June 2, 2008

mosolygós reggel

Olyan álmom volt, hogy az már túl jó!!! Amiután mikor felébredsz vissza akarsz aludni, hátha visszakerülsz abba a világba. Ha tovább fejtegetjük zsuzsi blogján történő fejtegetéseket a lehetséges világokról, és feltételezzük h az a a valódi életünk amikor álmodunk, akkor én ott most nagyon boldog vagyok. Olyan pasival randizgatok aki jóformán tökéletes, és tényleg akar engem, a Sziget területén borfesztivál van, és Lakatos Géza engem hív fel h segítsek megszervezni az új lakópark építését támogatásokból. Zsuzsi is ott volt, meg Márkkal is találkoztam, és feltűnt mégegy pasi a színen, de hát én csak azt az első pasit akartam. Mert ő olyan volt, akiről nem hiszem el h tényleg kellenék neki, merthát egy olyan valaki miért akarna engem. Ezért nem is írok neki, próbálok óvatos lenni, de ez nem számít mert ír nekem magától, és pedig nem is akármilyet. Jó volt minden, pont olyan mint amilyet el tudnék képzelni, és nagyon rossz volt felébredni..... Aztán még a reggeli smarnimat is kidobták:-(

No comments: