Saturday, November 8, 2008

M4

Aki ismer közelebbről, az tudja, hogy én nagy Megasztár rajongó voltam. Az a csöndes fajta, smsek nélkül, de mindig néztem. Sztem a 3 volt a top. Novák igényesen formálta át a világát, színesítette zeneileg, és egy valóban színvonalas szintet hozott, igazi énekesekkel. Ezek után tudtam h a 4dik széria valamenniyre csalódás lesz, na de hogy ennyire??? Olyan, mintha az előző 3 nem is létezett volna, mintha egy gagyi, pofátlanul kereskedelmi selejtje lenne a vetélkedő műsoroknak. Én igyekszem pozitív részt találni benne, de eddig még nem sikerült. Az énekesek. Az imént néztem ahogy végig pásztáz rajtuk a kamera, és az jutott eszembe, h olyanok, mint akik az előző szériákban kiestek az elődöntők alatt. Elképzelhetetelen volt, hogy az eddigi zsűri tovább engedjen egy 13 és 14 éves lányt, mert egyértelmű, hogy abnormális ez a közeg egy gyereknek. Az a zsűri pofán röhögött volna egy pink hajú, mű-punk gyenge hangú gennygombócot, aki az első adásban könnyes szemekkel színtvall a mély sebeiről. Attól a zsűritől lehetett olyan mondatokat hallani, h nem volt tiszta a hangod, vagy hogy szakmailag nem volt sehol az előadás. Mégcsak gondolatilag sem merült fel, h olyan dalokkal versenyezzek, mint az Umbrella és még sorolhatnám. Sztem a műsor egész eddigi szellemét tapossák meg, és bevallom én ezen nagyon felháborodok. És szerintem elfogadhatatlan, hogy már az éneklések előtt lehet szavazni. Ezzel nyíltan felvállalják, hogy nem az ének, és a színpadi teljesítmény a lényeg, hanem az image, és a média által felépített kép botrányossága. Olyan szinten lépett át a bulvár szférába az egész műsor, hogy sztem kritikán aluli.

No comments: