Monday, November 24, 2008

vejnemöjnen

Nagyon mókás dolog ha az ember újraolvassa a blogját. Mivel 2006 okt. 23-a óta ugyanazt a blogot írom, ez nem kis feladat, nem is jutottam a végére, de bevallom nem bánom... Az már nagyon régen volt. Röpke 1 óra alatt szembesültem az elmúlt 2 évemmel. Hogy mikről írtam, és amikor nem írtam, akkor miért nem... Miket éreztem, kiket szerettem, kikre voltam mérges, kiket bántottam és kik bántottak meg. Mikben változtam, hogy néha milyen buta voltam, néha meg meglepően értelmes gondolatok születtek. 2007 nyarán majdnem új blogot kezdtem, de végül nem tudtam rászánni magam h ott hagyjam a vejnemöjnent. Hozzám nőtt. Örülök h nem tettem meg, különben most nem fogott volna el így a nosztalgia!

1 comment:

Anonymous said...

de a bejegyzéseid megmaradtak volna, csak a címed változott volna meg ... naaaa most már úgyis mindegy!