Sunday, September 30, 2007

Megint egy rettenetesen jó este.... Tengerparti iszogatás nagyon sokan, és az volt a legjobb h a társaság azon részével maradtunk bulizni meg beszélgetni akikkel eddig nem nagyon kommunkiáltam m nem voltak túl szimpatikusak. De most velük buliztunk és iszonyat aranyosak voltak, és nagyon jól érzem magam itt.... És várom a hérfőt, a magyar 3as esténket, mert nagyon jó ismerkedni, de szerertnék zsuszival és jocival igazán beszélgetni, mert elsősorban rájuk van szükségem. Pontosabb (helyesbítek) elsősorben zsuzsira.... de várom nagyon h milyen lesz a 2dik 3as esténk...:-) Szeretek itt lenni. A honvágy még mindig megvan, de ha fél6kor érek haza, úgy h a buli még tartott csak mi nem bírtuk, az elég jó..... csóközön mindenkinek otthon!!!

Ja és még egy gondolatsor, ami hangulatban nem ide illik, de egész nap a fejemben járt annak ellenére, h jó itt: utálom, hogy otthon van élet úgy h nem vagyok ott. Utálom, hogy nem bulizhatok veráékkal, hogy nem vagyok ott mikor szüksége lenne rá, vagy csak egy ölelésre/mosolyra, utálom, hogy valószínüleg köv nyárig nem lesz igazán jó bulim potterrel és a többiekkel, utálom h nem ölelhetem meg igazi szeretetből és utálom h nem látom szegeden az emebereket akiket szeretek. Igen, hiányzik peti, a kávézásaink, aliz, a beszélgetéseink és hogy csak úgy összefuthassak akárkivel. Nagyon rossz, hogy nem találkozhatok márkkal h igazán beszélgessünk, ne csak "felszínes dolgokról" és ott legyek mellette ha szüksége van rám, zavar h nem tudok jankáról és lucáékról semmit (de inkább jankáról) és utálom, hogy nem vagyok ott mikor folyik a barátaim élete.... Tudom, h ez a normális, és meg kell szoknom, de hiányoznak..... Ennyi.

2 comments:

puma2 said...

nyugi, nem maradsz le semmiről szetenta, itt, velem legalábbis, az égvilágon semmi nem történik. ma is egész nap tanulni fogok, és tegnap is hasonlóképpen tettem. olyan vagy nekem, meg ez az oldal is, mint a story magazin (csak legalább olyanról olvasok ami érdekel..) : a sok tanulás közt megmosolyogtat, és eszembe jut, hogy milyen jó egyeseknek!!! Na ezt nem sóvárogva írom, mert jó , hogy ennyit kell tanulnom, mert érdekes-csak örülök, hogy élvezed a kintlétet! de hogy írjak valami nagyon nem ideillő infot is magamról-tegnap kuszkuszt csináltam currys csirkével, na az made my day:-)

keep in touch- jans

Anonymous said...

édes vagy! és mindig velünk vagy! nyugi! :)