Sunday, September 30, 2007

Nem tudom, hogy van-e olyan ember az életetekben, akivel valahogy, valamiért mindig riválisok vagytok. Azokat az embereket édesgeti magához (nem véletlen a szóhasználat) akik neked fontosak, amikor úgy érzed h befurakodott az életteredbe. Hát én idén megtaláltam ezt az embert. Egy olyan "ellenség" (túl erős szó, de nem találok másikat) akivel egymásra mosolyogtok, de mind2en tudjátok mit takar az a mosoly. Lucának ilyen volt Kelemen Fanni.
Nem sok olyan fiú van az életemben aki igazán fontos, de neki sikerült befurakodnia közéjük. Tudom valószínüleg én látom túl komolyan és szubjektíven a dolgot, de akkor sem tudok megbékélni vele. Pedig nyár végén már azt hittem h sikerült. De most megint felbukkant és sajna nem sokkal jobb a hozzáállásom. És tökéletesen időzit, mindig ahhoz az emberhez férkőzik közel a társaságból aki épp a legközelebb áll hozzám. De legalább sokat tanulok ebből a helyzetből. Türelmet és bizalmat a barátaim felé.

Vagy az egész hülyeség és egyszerűen féltékeny vagyok rá, és ne vegyétek komolyan a postot....

No comments: