Sunday, August 31, 2008

utolsó nyári hétvége

SZIN
Iszonyat jó volt. Az első oylan fesztiváli éjszakám, amikor tényleg minden koncerten ott voltam, amin akartam, sőt, még egy plusz blues koncert is becsúszott. Riddim koncert. Nem gondoltam volna, h így hiányzott már a reggae zene, főleg élő formában. Kicsit sajnáltam h kevés ismerős szám volt, és nem énekelhettem, h "maffiapasocolonytrafó", de az új számok is kifogástalanok, nagyon jót táncoltam, és találkoztam a Srácokkal. Átéltem egy kicsi a világ szindrómát, és belélegeztem egy szolíd por menniységet. PASO koncert. Az eddigi legjobb, több mint fergeteges!! Olyan hangulatot csináltak h beszarás... És ők leadták a Gagarint, utolsó számnak szval már nehezen bírtam szuflával, de garantálom h zsuzsi helyett is táncoltam:-) Zseniális volt. És belélegeztem a következő tetemes mennyiségű port. Meg az egész este. BEszélgettünk, táncoltunk, találkoztam ismerősökkel, és mostmár tuti h jövőre is ott a helyem!!!

PULCSI-BULCSI
(a nevet zsuzsitól loptam, hétköznapi nyelven: Pulay buli)
Jövőre, veletek, ugyanitt. Kihagyhatatlna estéje az augusztusnak. És immár második éve térek úgy haza a buliból, hogy nem csináltam semmi szégyelni valót, nem fogom a fejem és ismételgetem h "ezt nem kellett volna...". Nagyon örültek nekem, mindenkivel beszélgettem, és nem csak felszínes dolgokról, hanem úgy igazán. Nem változtak semmit, ugyanakkora az arcuk és ugyanolyan imádnivalók. Szekivel hosszú idő óta emberien beszélgettem, Petrással, Dusival és Zozóval felemlegettük a múltat (ezek egy szót sem felejtenek sajna...) és nagyon sokat nevettem. Azt hiszem az sokat elmond h fél7re értem haza....

No comments: