Wednesday, September 3, 2008

lesson

Hogy mit tanultam tőle? Hogy ha nincs mit mondanod, maradj csöndben. Hogy nem minden az, aminek látszik. Hogy akármennyire is ügyes színész legyél, ami benned van az akkor is létezik, ha még magad elől is elrejted. Hogy a világnak nem feltétlen kell belőled mindent látni, de ha ahhoz van kedved, hökkents meg embereket a nyílt őszinteséggel. Hogy ne akarj mindenkinek megfelelni, csak a fontos embereknek. Hogy igenis nézzek szembe önmagammal, még akkor is, ha elbaszott nehéz, mert ez különböztet meg másoktól. Hogy méltó vagyok jó emberek szeretetére, de ezért küzdeni kell. Hogy egy barátság nem csak nevetés, buli, lelkizés, hanem valami sokkal több, aminek nem csak napfényes oldala van. Hogy örüljek az életemnek, mert rettenetesen szerencsés vagyok, de ettől nem vagyok kevesebb. Hogy igenis a lelkiismeretem szerint próbáljak élni, és ne csak elméletben, hanem akkor is, amikor hibázok. Hogy az, ahogy téged látnak, és te látod önmagad, sohasem ugyanaz, és hogy az ember sokkal többet kibír, mint gondolná.

No comments: