Wednesday, September 10, 2008

2008/2009 őszi félév

asszem ez nem a bulizós félévek egyike lesz....

de nem panaszkodom, mert sok olyan dolog összejött, amik hasznosak, és még nagyon élvezem is őket. Ott van a dokumentum film óra, amit kérdés nélkül élvezni fogok, több szempontból is, a képregény töri, amit azért szeretek, mert egy kis elkalandozás az egyetemen belül, a nemzetközi komm szakirány, ami arról szól amit igazán szeretek a kommunikáció szakban, és íme, a hab a tortán: az imént bementem a bortársasághoz venni egy üveg bort és új kártyát kérni. Az eladó pasi magától tudta h ki vagyok, és azt is h hogy írják a nevemet(!!!), és szólt h egy kávézóval összefogva indítanak egy borkostoló sorozatot, egy fix csapatnak, decemberig 3-4 kostolóval, és h nem érdekelne-e engem is, mert akkor még most gyorsan felír, amíg van hely. Kapva kaptam az alkalmon, mondtam h feltétlen számíthatnak rám... hát még szép!!!:-)
Szval ezekre összpontosítva jó kis félév lesz, csak kellőképpen kemény... kezdem egyetemistának érezni magam:-)

No comments: