Thursday, September 11, 2008

csak mert ez nagyon megtetszett

Kedvenc:

-Étel: nagyon sokminden.... mamám főztje, és gumicukor bármikor
-Ital: amit éppen megkívánok, de a favoritok a jéghideg víz, narancslé, barackors-dinnyás cappy és a gyömbér -Alkohol:bor, gintonic, sör
-Szín: bevallom, nincs kedvenc... de az élénk színeket nagyon szeretem
-Együttes: sok... és egyik sem kiemelkedően kedvenc... hangulat és korszak függő
-Színész: jhonny depp, joaquin phoenix, tom hanks, gabriel macht
-Színésznő: marion cotillard, most hirtelen nem jut eszembe pedig van még..
-Film: top5-ot sem tudnék összeírni... ami először az eszembe jut halálsoron, az össezs táncos film és még nagyon sokminden más
-Szám: most épp dido: here with me, amúgy 6

Hiszel-e:

-Horoszkópban: Az asztrológiai jegyekben van igazság, de mélyebben nem hiszek benne
-Istenben: nem
-Túlvilágban: néha nehéz elhinni h nincs semmi az élet után
-Földön kívüliekben: az ufókban nem, de h van-e élet akárcsak sejt szinten (v hogy mondják) más bolygókon azt nem tartom elképzelhetetlennek
-Magadban: legtöbbször nem, de jó időszakokban képes vagyok rá

Mit gondolsz róla?

-Álmok: nem véletlenül álmodjuk, azt amit álmodunk
-Szerelem: ritka és jelenleg elérhetetlennek tűnik
-Élet: majd a halálos ágyamon megmodnom mit gondolok róla
-Halál: igyekszem nem gondolni rá
-Dohányzás: sajnos szeretem, de a következményeitől jobban félek mint gondolnád
-Káromkodás: néha rettenetesen jól esik és nagyon kifejező tud lenni sajnos

Egyik-másik:

-Vanília-csoki: a kettőt eggyüt csavaros fagyiban
-Sör-bor: bor a szerelmem, a sört imádom
-Szárazföld-tenger: szárazföldi vagyok, de időről-időre szükségem van a tengerre
-Fekete-fehér: fekete
-Hideg-meleg: a hideget imádom ha süt a nap, jól fel vagyok öltözve, ki van engedve a hajam, és hó vesz körül. Amúgy meleg párti vagyok.
-Nap-Hold: A nap feltölt. a hold semleges. Akkor már inkább csillagok.
-Állat - ember: Állatokhoz nem értek. Az emberekhez sem, de igyekszem tanulni.
-Rend - rendetlenség: Áltlában rendetlenségben élek, de ha rendet rakok, akkor mindenhol. De csak akkor ha nekem van kedvem rendet rakni...

Közösség:

-Szeretsz vásárolni?: imádok. bármit. sajnos.
-Szeretsz emberekkel találkozni?: ha kedvem van, akkor nagyon
-Szeretsz otthon lenni?: mindig imádok
-Hogy jössz ki a környezeteddel?: általában sztem jó, de hangulattól függ
-Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat?: nem tudnék egyet mondani.
-Szeretsz középpontban lenni?: szeretek, de nem célom
-Szereted, ha boldog emberek vesznek körül?: igen, energiát adnak
-És ha szomorúak?: nem, de jobban szeretek mások problémáival foglalkozni mint a sajátommal
-Milyennek tartanak a többiek?: kérdezd őket. de vannak akik sokkal jobbnak mint amilyen vagyok, és vannak akik sokkal rosszabbnak.

Előfordult már, hogy:

-Ültél már repülőn?: igen
-Voltál külföldön?: igen
-Sírtál mások előtt?: igen, de nem szeretek, igyekszem elkerülni a szituációt
-Másztál fára?: erdő melett laktam 11 évig.... nem volt nap fáramászás nélkül
-Találkoztál már híres emberrel?: asszem nem...
-Eltört egy csontod?: nem, csak egyszer megrepedt a könyököm, meg az állammal is valam hasonló történt
-Be kellett feküdnöd kórházba?: még soha
-Telefonbetyárkodtál?: az az emlékezetes borfesztes éjszaka....
-Lógtál az iskolából?: csak amenniyre bármelyik átlagos tini
-Úsztál tengerben?: nem rég győztem le félelmemet, szval immár a válaszom igen
-Voltál templomban?: igen, de sosem hitből
-Fent maradtál egész éjszaka?: még szép
-Táborban voltál?: hm.... asszem elég annyit modnanom h Poroszló és gólyatábor
-Gondolatban megöltél valakit?: előfordult már
-Volt autóbaleseted?: nem még

Egyéb:

-Jobb, vagy balkezes vagy?: jobb (a bal nagyon ügyetlen)
-Mi van az egérpadodon?: nincs egérpadom
-Mi van az ágyad alatt?: ágyneműtartóban pokrócok és a dunyhám
-Mitől félsz a legjobban?: h lusta vagyok elérni a céljaimat
-Mi jár most a fejedben?: csépeti és a borfeszt
-Vannak háziállataid?: nincsenek

Múlt:

-Akit a legjobban hiányolsz: janka
-Amit a legjobban hiányolsz: bátyámmal beszélgetni
-Életed legszebb időszaka: TT, szeged nagyon sokszor, minden évben júl első hete
-Életed legrosszabb időszaka: 2007 jan-aug
-Ha visszamehetnél az időben, hova mennél?: nem vágyom másik korba
-Egy dolog, amit megbántál: szívesen mondanám h nem bántam meg semmit mert tanultam belőle, egy valami van amit mégis..
-Egy dolog, amit elfelejtenél: semmi
-Mi akartál lenni, ha nagy leszel?: akartam én lenni sokminden... táncos, kidobónő, tengerész gyalogos
-Jövő: under process
-Állás: nagy hiányosságom h eddig még egy sem... de reményeimben egy borkereskedés marketing osztályán
-Házasság: idealistához híven, a nagy Ő-vel, 1év együtt élés után
-Gyerekek: 2
-Fiad neve: nem tudom
-Lányod neve: vannak amik nagyon tetszenek, de nincs konkrét
-Hol fogsz lakni?: budapest. család előtt lakásban a városban, aztán gyerekekkel ha majd megtehetjük kertes házban
-Mit fogsz csinálni 20 év múlva?: rem azt ami kielégít, szellemileg és anyagilag is, hazamegyek a házunkba, veszekszem a gyerekekkel h pakolják el a szennyest és egy pohár bor mellett pihenek.

2 comments:

Anonymous said...

kidobónő?? :D

V said...

Hiányzooooooool!!!!