Friday, November 12, 2010

Day 08

Valaki, aki pokollá tette az életedet vagy pocsékul viselkedett veled

Olyan sok volt, aki pocsékul viselkedett velem, hiszen az ember lépten-nyomon találkozhat bunkó emberekkel. Az utcán, a boltban, az egyetemen, bárhol. Aztán meg ott van az általános iskola meg a gimnázium. A gyerekek és a kamaszok elképesztően gonoszak tudnak lenni. Általánosban volt két lány aki pokollá tette az életemet, eldugták a cuccaimat, nem engedtek haza, kibeszéltek a hátem mögött és mindig kinevettek. Aztán a sekben már a talpamra áltam és én is beszáltam a játékba. Rosszindulatúak és gonoszak votlunk, kiutáltuk az egyiket követlező hét a másikat, és olyan is volt h engem utáltak ki. pokollá tettük egymás életét majd következő héten legjobb barátnők voltunk. De kinőttem belőle, mint ahogy jó esetben, mindenki ezt teszi. (Az 5éves érettségi találkozóm után nem merném állítani, hogy mindenki felnő gimi után.)
Olyan ember, aki valóban megkeserítette az életemet és minden könnyebb lett volna nélküle, nem nagyon van. Szerencsém van, általában elkerültek a veszélyes emberek és a csalfa barátok. Persze, bántottak már meg viselkedéssel, mint ahogy már írtam is az előző napi igazságokban, de azt nem mondanám, hogy igazán pokollá tették volna az életem.

No comments: