Friday, April 11, 2008

-1 a 4ből

Sokmindent kéne írnom a hétről, és majd fogok is, de jelenleg csak az arcomban érzett tompa fájdalmat tudom leírni. De amúgy nem is volt olyan szörnyű, mint amennyire féltem tőle... Kevesebb lettem egy bölcsességgel, de legalább rájöttem strapabíró vagyok én ha akarok. 3 órát töltöttem a fogászati székben, ebből az első 1 óra, még mókás is volt. Nevetgéltünk, viccelődtünk, röhögtem magamban, hogy milyen vicces érzés a zsibbadt arc és nyelv, és hogy olyan mintha légkalapáccsal fúrták volna az agyam. Olyan jó fénykép lett volna, ahogy össz 4 kéz matat a számban, és két fej bámul a számba. Aztán a köv két órát már annyira nem élveztem, lekűzdöttem 2 majdnem sírást és hisztirohamot, gondoltam 21 évesen, mégse kéne itt hisztiznem csakmert fáj egy kicsit (najó, olyan volt mintha ki akarná tépni az álkapcsolmat a helyéről) Szval, ma büszkék vagyunk Heszire, és még nevethetünk is rajta, mert nagyon viccesen motyogok hörcsög pofával:-)

No comments: