Tuesday, April 1, 2008

mindentbele éjszaka

Azt hiszem a tegnapi buliról meg kell emlékezni, még akkor is ha nem igazán vagyok olyan állapotban, hogy értelmes dolgokat préseljek ki az agyamból. Stílusgyakorlat 2005: nem okozott csalódást, a név megőrizte méltóságát, és végre igazi vörösboros pohárból ittunk. Aztán Kezs lakás, meg Casablanca. Pillanatok, amikor olyan mint régen Egy nagyon jó vita igazi dolgokról, világról, médiáról, történelemről és még sok másról. JATE, beszélgetés, ari Peti, és olyan tánc amilyenre már nagyon nagyon rágóta vágytam. Maximálisan kitáncoltam magamból mindent. Nem tudom, hogy ez mások számára hogy nézett ki, de volt egy érdekes jelenet: odajött egy srác h táncolna velem. Mondtam, hogy nem. Próbálkozott egy kicsit, mondtam megint h nem. Erre:
- Részeg vagy? - kérdezi tőlem.
- Nem.
- De az vagy.
- Mondom nem vagyok részeg. - és nézek rá furcsán, kb 'te hülye vagy??' fejjel.
- Akkor be vagy drogozva. - erre már röhögök
- Nem vagyok. - válaszoltam határozottan.
- De biztos.
- Mondom neeem!!
- Pedig biztos, hogy részeg vagy vagy be vagy drogozva... - és elment.
Mókás volt, de nem nagyon zavarta meg a lendületemet.
Aztán durva beszélgetések, elgondolkodás, fejmosás, és séta haza.
Minden volt benne amitől jó lesz az este, és a reggel 6os hazaérkezésemmel megdöntöttem a szegedi rekordomat.

No comments: