Saturday, April 19, 2008

Olyat akarok.

Olyan heves, nagy szerelmet akarok. Ami nagyon tud fájni, éget, de mikor jó akkor minden porcikádban jó. Mikor megcsókolod a másikat, akkor tényleg beleolvadnál az egész testébe, és a sex nem vagy rossz vagy elmegy és nem mondok utána olyat, h "azon gondolkoztam közben...". Amikor tényleg fontosabb a másik magadnál, és természetesen jön, hogy odafigyelj minden egyes mozdulatára, és ne kelljen erőlködnöm és ne essen nehezemre, hogy igazán figyelmes és gondoskodó legyek. Olyan szerelmet akarok, amitől megint egyensúlyban leszek, de nem egyhangú, hanem végre izgalmas, néha veszekszünk, néha csak összebújunk, de egy percig sem szűnök meg érezni, hogy szeretem. Olyan filmbélit. Olyan igazit akarok.

3 comments:

zed said...

és mennire ironikus, hogy nekem eddig megvolt az ilyen szerelem-szex combo, tegnap pedig bebizonyosodott, hogy már nincs és ettől én még boldogabb lettem, mint eddig voltam :)

V said...

...
Amúgy nálam ez ilyen időszakos, mármint, hogy mit akarok. De mikor elolvasom, amit írtál ide csak annyit érzek (gondolok) hogy tudom...

Hiányzol Szilvi!!!!
Holnap úgyis beszélünk, mert fölhívlak :)
Sok puszi!

sisy said...

örülök h írtál, már kicsit kezdtem aggódni h nem adtál semmi jelet ma! Néztelek egész nap msnen hátha feljössz, és eldöntöttem h holnap tuti felhívlak, élsz-e még meg h milyen volt!:-)

Amúgy asszem kevesebb ilyen filmet és sorozatot kéne néznem, mert kezdek megint nagyon földöntúli romantikus lenni, és sírok minden hatásvadász jeleneten...:-)