Wednesday, October 8, 2008

Hello Gagarin

Annyira jól elterveztem az elmúlt két nap alatt h miket fogok postolni. Hogy végre kiírom magamból az utálatot, a semmilyenséget, a kedvtelenséget, az egyhangúságot, és a vágyat a változásra. Egyet meg is írtam mert az nem változott és sajnos egy darabig még nem is nagyon fog. Nos, a többivel már gondban vagyok. A tegnap este után asszem nem nagyon van jogom (sem életerőm) lázadozni életem szürkesége ellen. Tökéletesen frenetikus este volt. Nagyon nagyon jó volt a koncert, végre Nézsivel, nagyon jó volt olyan zenére táncolni (PASO), és iszonyat jó volt végre emberek közt lenni. És még hab is volt a tortán, nem is kevés. Nem álltam még teljesen vissza, nem lettem jól egyik napról a másikra, de az biztos h kizökkentett abból az elég mély gödörből, amiben eddig voltam. Szval a nihilli, világfajdalomtól teli bejegyzéseket későbbre hagyom.

No comments: