Monday, March 10, 2008

hisztoroham

Fúúúúúúúú most olyan igazi hisztiroham jött rám. Amikor mint egy kisgyerek a földrecsapnám magam, toporzékolnék, üvöltenék, bömbölnék, hogy én ezt nem akarom!!! hogy én is menni akarok, hogy ott akarok lenni!! Egész lelkem, testem, minden porcikám és sejtem vágyik egy BTKs bulira, és ezzel szemben: higgadtan és türelmesen ülök a polgárjog felett, és paszírozom az agyamba a tulajdonjog különböző aspektusait, mint egy igazi jó egyetemista. Hiszen egy szavam se lehet, 5 hónapig lazsáltam...

Most egy picit utálom a világot, de ne is figyeljetek rám.

2 comments:

Anonymous said...

Tékitizi!
Ennyit nem ér meg egy polgárjog vizsga!!!
Én legalábbis a bulit választottam.
(Meg is buktam - A szerk.)

sisy said...

csak pillanatnyi elmezavar az ilyen nálam, nem kell agódni:-) Amúgy meglett!!:-D