Wednesday, March 26, 2008

Idilli család, belülről remegés.

Annyira írnék róla egy bejegyzést. Hogy mit érzek olyankor. Most vasárnap este, minden karácsonykor, minden síeléskor és nyaraláskor. Mindenki aki valóban ismeri a mindennapjaimat az tudja, hogy mit hoz ki belőlem. Írnék arról, hogy milyen feszültség van bennem, hogy milyen gyerekes félelem van bennem és hogy mennyire aggódom. De mikor leírtam és visszaolvastam, nem éreztem korrektnek, hogy ezt ide leírjam. Róla, Olyat, Ide nem írhatok.

2 comments:

Anonymous said...

Tudom nagyon jól mit érzel olyankor. De ne kövesd el azt a hibát, amit én, ne ítéld el, csak egy van belőle...és szeret, ezt biztosan tudom, de szerintem Te is!

sisy said...

Ne aggódj ez nem ilyen komoly. Te is tudod, hogy ezek csak pillanatnyi dolgok. Nincs semmi probléma a kapcsolatunkban, csak néha nem egyezik a hullámhosszunk:-)