Friday, October 5, 2007

Amióta itt vagyok rengeteget kaptam az otthoni barátaimtól. Annak ellenére h kb 3000km a távolság köztünk ugyanúgy itt van mellettem vera, mert órákat msnezünk és meghallgatjuk egymást. Mikor hazajövök, abban a reményben kapcsolom be a gépet, hogy hátha ma is írt potter, akár csak pár sort, mert ritkán telik el úgy nap h semmilyen kommunikáció nincs köztünk. Akárhányszor felmegyek msnre, mindig várom hátha feljön peti, hogy tudjunk néha beszélni, és jankának egy-egy commentje mosolyt csal az arcomra egész napra... És persze zsuzsi, aki fizikailag is itt van hozzám közel, akitől egy-egy ölelés, mosoly vagy tekintet még mindig The best....

1 comment:

V said...

Te is ugyanúgy itt vagy mellettem!!!!!
Amúgy nem is tudom, hogy menne ez nekem nem így!!!!
szóval köszönöm!!:)