Saturday, October 27, 2007

such a perfect night...

Megismertünk nagyon sok új embert, nagyon különlegeseket is. Egy nőt, akinek olyan életet van lehetősége és bátorsága élni, amiről sokan csak álmodunk, Holgert, akihez kevésnek érzem magamat és az életemet h beszélgessünk (mint HB, v régen Midlo és Atesz) de tegnap mégis nagyon jól elvoltunk és sokat nevettünk együtt. Volt sok nagyon finom empanada, amit sutyiban ettem amíg a többiek még csak a levesnél tartottak, de cserébe aztán majdnem mindent elmosogattam. Aztán, bár kicsit később a tervezetnél de végre elindultunk JAMBOREEba!!! Beléptünk, szólt a reggae és nem lehetett levakarni a mosolyt az arcunkról. Ott volt szinte mindenki, Luca, az olaszok, holger, joci, de mi csak táncoltunk táncoltunk és táncoltunk:-D És mégpedig nem akárhogy... Igazán nagyot alakítottunk zsuzsival, az énekes csaj is észrevette h ki szereti igazán a reggaet. Ott volt victorunk is, aki nagyon édi volt, kiderült hogy a reggae nem az ő sítlusa, de az biztos h tetszett neki ahogy táncolunk.Volt Jr Reed, bam bam bilang, soksok babylon és igazán jól dalszövegek.... És nagyon nagyon hiányzott onnan Verocs!!!!! Zsuzsi a tanuja h hányszor említettem vera nevét az este. És bár nem táncoltam lucával, nem volt baj m annyira jóóóó volt zsuzsival. Ááááááá, esélytelen h leírjam milyen volt..... Tökéletes volt minden szempontból:-)

1 comment:

V said...

Jaaajj, hidd el olvalsni is jó ám:) de persze van azért különbség gondolom! De örülök nagyon hogy ilyen jókis reggae buliba csöppentetek!Most épp reggae-t hallgatok én is:)
Én hazaértem!Majd mesélek! Én is gondoltam ám Rád a dublini buliban ;)
Nagyon sok puszi!!!Zsuzsinak is!!!!