Friday, January 18, 2008

hajnali részegség

Egy felemelő éjszaka Emili Pardo Bazán-nal.... Kevés lett, és rendezetlen, de megírtam, kész , nem érdekel, egy 2est csak ad rá... De most aztán annyira nagyon nagyon aludnék egyet, hogy csak na, de félóra múlva indulok az egyetemre. És még sötét van. Nem szeretem mikor reggel sötétben kell elindulnom. Legalább hozzászokom, mert asszem otthon többször lesz részem ilyenben... Csak egy gondolat jár a fejemben: hazajövök 4kor az egyetemről, és lendületből bedőlök az ágyba... Najó nem lendületből, mert akkor eltörik a hátam a deszkákon de az biztos h nem fogok sokat forgolódni.. És most hallgatunk egy kis petőfi rádiót készülődés közben!

2 comments:

Anonymous said...

megmondtam h sikerül megírni, vagy nem mondtam meg?:)
örülök, hogy megvan!!!!!
ügyi vagy:)

zed said...

MERT MEGADTAD AZ ESÉLYT!!! (amikor mondtam este, h nem fogsz bemenni úgysem, eszembe jutott, hogy most már csakazértis be fogsz menni) :D szép volt ... nálam még mindig kulminálódás van, nemsokára felvágom az ereimet miközben főbe lövöm és felakasztom magam.