Tuesday, January 15, 2008

LIFE

Favoritok. És hogy miért? Egyik a zenéje miatt, másik a technikája miatt. Van amelyik azért mert soha nem tudnám eltáncolni, pedig mit meg nem adnék érte, vagy épp azért mert el tudnám képzelni, hogy a színpadon én táncolom a jelenetet. Van olyan, ami egyszerűen klasszikus, és nem véletlenül vált azzá, vagy akár csak számomra klasszikus, mert beleszerettem. Sok video azért, mert minden egyes mozdulatát kívülről tudjuk fejben, tudjuk h melyik ritmusra hogy mozdulnak és milyen az arcuk. Az egyikben az fogott meg, hogy anatómiailag képtelen dolgokat művelnek a testükkel, a másikban, hogy surgázik az arcukról a tánc és az energia. Az egyik videoban sztem a tánc maga az erotika, nem, helyesbítek, maga a férfi-nő kettőse és az igazi vonzalom, a vágy. Vagy egyszerűen azért, mert valóban művészet, és megalkotnak egy világot a koreográfiával, nem csak egy showt csinálnak. De ami mindegyikben közös, hogy egyszerűen megmozdul tőlük a lelkem, libabőrös leszek, és minden porcikámmal táncolni akarok miközben nézem.
Na lássuk:

Center Stage


Honey


Step Up


Save the last dance


Dirty Dancing


Dirty Dancing-Havana nights


You got served


Staying Alive







(tudom h az összes többiből csak egyet raktam be, pedig azokból is lett volna még sokkal több, de ezeket nem bírtam kihagyni)

No comments: